Mitt lilla hjärta!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att Limerick ska vara frisk imorgon. Just nu känns det som att jag kommer få stryka. Han rörde sig inte bra i hagen idag, körde en sväng på rakbanan. Bättre men inte helt harmoniskt. Samtidigt känns det långsökt att han ska ha blivit halt bara sådär för han var superfin i igår Kan ju ha fått en smäll i hagen, han och jidde härjar ju så. Jag kollade benen förut, inget svullet, ömt eller onormal varmt. Smörjde på lite isbalsam ikväll, hoppas på att det är bättre imorgonbitti, annars stryker jag. Ingen idé att starta en ofräsch häst. Muzze är iaf frisk och kry så han startar! Ska ju även köra Min Ty åt Per-inge en fin häst så det ska bli kul.
Måste packa och duscha innan det blir sängen, är nervös. Vill så gärna starta båda två imorgon!
Ser på kändisdjungeln nu, riktigt sämst skulle jag vilja säga att det är. Därför ska jag sluta titta och göra något nödvändigt!
pussar!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0