Det märks att man är ledig!

Det kännns att det är lov, jag har vänt på dynget lite grann och vaknade inte förens 10.40 idag, inte dåligt för att vara mig! Dock blir det ändring på det nu när påskhelgen är över, massa kuliga saker finns att göra.
Åkte till stallet direkt när jag vaknade, inte ens frukost hann jag med. Släppte bara ut skruttarna och sen hemåt igen. Bergvik med moder och fader sen. Jag fick äntligen min efterlängtade HellyHansen jacka, dock inte mörkblå utan röd men den var fin. Även ett matchande pannband och gummistövlar (behövs i skit Sverige) inhandlades.
Bara lungt i stallet idag, imorgon väntar tre ponnysar på att bli körda. Jag har att göra med andra ord.
Igår skulle jag och Rebecca ta en mystur i skogen med M&L, haha den blev lagom mysig. Vi fick vända och gå tillbaka efter halva vägen, hästarna bara sjönk igenom marken.
Sitter och lyssnar på lite music innan jag ska krypa ner i mina nya rena lakan, lovely!
pöss!
/ - Kajsa


Två gangster påskkärrningar har hälsat på under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0