Heldag i skogen.

Min kropp är helt död efter en vandring på ca. 1 mil. Gårdagens skokurs har också satt sina spår i rygg och lår.
Yttepytte instressant var det, annars mest jobbigt och kallt. Mitt ben har fått en rejäl skada också, mamma skratta dock bara åt det. Men ont gör det efter att en jävla pinne gått rakt upp och mosat hål precis under knäet.
Åkte till stallet efter skogsäentyret. Fixade Muzze ordentligt, han behandlas som en prins eller ja iaf som en superstjärna nu innan start, med bl.a. lindade ben och bortkamming av vinterpälsen i över en timme. Tog en tur med Lillen sen. Det stod en farlig gubbe i diekt på ena sidan, då var det väldigt väldigt nära att vi var i diket på andra sidan sen kan jag lova. Sen gjorde han världens slutspurt och kom ikapp en storpålle, gubben som körde såg lite förvånad ut när han vände sig om faktiskt.
Har sett lite hockey nu under kvällen, inte för att det är kul utan mest för att man kanske bör ha lite koll. Funderar på att ta ett avsnitt av någon bra serie innan jag somnar(risken finns att jag somnar med programmet på)
Imorgon är det fredag igen, gött mos. För min del kommer det nog bli en lugn helg eftersom jag jobbar lördag och tävlar söndag. Vad ska ni ha för er?
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0