Heldag på Lökene!

Nu börjar jag märka att det har vart en lång dag, upp 06.15 imorse för att åka och hjälpa Martina ute på Lökene. Dagen bjöd på en massa roligheter och jag har fått tagit hand ett par miljonärer, bland annat gosiga Pebblan som självklart hade trampat av sig en dojja när vi skulle köra henne. Blev två pållar körda iaf, Goober och Cue On(pebblys lillebrorsa faktiskt).
Tillbaka till stan för att fixa min egna små grisar. De mådde prima och var inte speciellt ledsna för att de missade dagens träningspass. Halv sex var det styrelsemöte för ponnyklubben, jippie! Det gick hyffsat bra iaf, jag gick dock ur proppgruppen (en sak mindre att hålla kolla på, PERFEKT!)
Just nu mår jag själv inte så bra, har typ ingen röst kvar och Nilen rinner från min näsa. Inte bra, inte bra. Särskilt inte eftersom jag ska åka till Sthlm på kurs imorgon med massa diskussionsgrejer i grupper. Tur att jag är skrivkunnig!
Nej nu ska jag packa alla mina saker så har jag en sak mindre tills imorgon :)
Ha en bra helg!
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0