Hemma efter TLU II

Hemma igen efter en lång helg i huvudstaden. Okej jag har vart hemma ett par timmar faktiskt.
Lärorik helg med lite roligt folk. Mitt, Issas och Louises hotellrum var svinkallt, inte bara vårt rum hela hotellet förresten. Vissa löste ju det med att lägga sig på badrumsgolvet med värme i och täcke över sig, myspys det!
Vi fick som tur var åka bil hem idag med Stina, trevlig bilfärd och det var nog snabbaste resan från Sthlm till Kd ever.
Var tvungen att gå bort och pussa lite på mina pojkar när jag kom hem, pappa har skött dom helt ok iaf :) Häslade även på Martina och Dunder som startade idag och blev trea, bravo.
Ska ta och läsa lite i min nya favvobok, som kors i taket är på engelska. Inte illa att läsa frivilligt då inte!
Imorgon är det körning av två galningar som gäller, risken är överhängande att den lilla får springa med på släp bara.
Natti Natti.
/ -Kajsa


En av mina fina resekompisar, Issapissa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0