Nya facebook skämten!

I brist på annat får det bli ett litet blogginlägg.
Sovmorgon imorse var välbehövligt, gjorde att cp-dagen blev helt ok ändå.
Ridtur på L efter skolan, i sällskap med Emma & Rain. Då kan allt hända, vi tog oss runt ett varv på ridstigen iaf och tog sedan ett varv på skogen för att träna monté. Där är inte L dålig inte, sprang ifrån Rain och allt.
Har under kvällen suttit och skrattat åt alla nya roliga facebook grupper som t.ex. "Voldemort ringer: Har du sett Harry Potter. Nej, och så har man det :p" + hundra p:n till. Syrran drog en rätt bra förut också. "Salem ringer och säger keep on walking och så stannar man :P" HAHA dessa skämt kommer man nog få höra en del under våren.
Pappa raggar sponsorer till ponnytrav dagen, 5 stycken på en dag. Ja och vissa sa att det var väldigt svårt att skaffa sponsorer i dessa tider.
Nu funderar jag på om jag verkligen ska gå till skolan imorgon, en lektion som kommer ta 30min högst. Känns rätt onödigt. Vi får se hur det bliver med det. Nu ska jag sova tror jag.
PUSS!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0