Today is a good day!

Vilken dag det har varit! Vaknade supertidigt och var så nervös att jag hade ont i magen, stipendiutdelning idag! Började dock med jobb från 10 fram till 13 då jag fick gå ifrån för att få mina fina priser och titta på påskbomben för ponnysarna. Uppvisning av Thyra Tyrann, riktigt grym häst. Sen var det ju min tur. Usch och fy, hatar att prata i mikrofon, särskilt inför cirka 5000 pers. Fick iallafall blommor, choklad och en tavla med namn och motivering varför jag vann ungdomsstipendiet. Kul men läskigt värre!
Fortsatte jobba till 15 sen innan jag själv kunde gå ut och titta på alla fina lopp :)
Fixade mina egna pållar innan jag det blev hemfärd.
Funderar på att ta en dusch och krypa ner under täcket och se en film eller nåt sånt bra. Så får det nog bli!
Två andra bra saker idag också! Lite goda nyheter och sommarjobb som antagligen kommer lösa sig ganska bra till sommaren, förhoppningsvis! Ja det andra är bara bra helt enkelt......♥
Ha en bra kväll!
/ -Kajsa


Den vackra bilden som pryder min nya tavla!

Kommentarer
Postat av: emms.

grattis igen vännen! <3 nu blir jag nyfiken på den andra saken... ;)

2010-04-02 @ 23:27:50
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0