Alfie med R

Har vart på liten middagsdejt med Rebecca under kvällen. Mat på Alfie & massa välbehövligt snack! Tack för presenten gumman! Världsklass på den :)
Stallet större delen av dagen. Bäst av allt var att vi kunde sko Lilleman UTAN lugnande. Åh vad duktigt han är, tror inte hovslagarn höll med, men jag tyckte han skötte sig exemplariskt!
Har sett lite startlistor till på fredag också. Startar i lopp 12 vilket betyder att vi inte kommer vara hemma förens mitt i natta.... Spår 5 är bra, tog ledningen från 7 sist så spets är inte helt omöjligt...
Imorgon har jag lovat att vara barnvakt till mina små. De ville självklart vara hos sin älsklingsfaster =) Har även planer på en sväng på staden med bästa H!
/ K



Världens goaste Rebecca!
(kommer förmodligen bli mördad när vi ses nästa gång men den risken tar jag)


Kommentarer
Postat av: rebecca

kaaaaaaaaajsa vafan!? ;O nu jädrar.. haha. ;)

2010-08-03 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0