Hosta & halsont

Sitter här och hostar sönder. Usch och fy säger jag bara. Feber och halsont har det vart i några dagar nu. Igår var jag hos doktorn. Fick ta både blodprov (bara sånt där litet ofarligt i fingret) och halsprov. Visa negativt vilket va positivt enligt doktorn.
Har under kvällen lyckats äta en hel portion mat! Bra jobbat där!
Är ändå så envis så imorgon åker jag till Romme med Lillen. Stryka en gång till finns inte en tanke på då kör jag hellre lite halvsjuk.
Var nere och packade lite grejer och snyggade till L förut. Hoppas att han visar sig från sin bästa sida imorgon, känns som det är min tur nu!
Borde egentligen packa min egen körväska också, men eftersom det är kvällstrav behöver man inte åka i gryningen som vanligtvis så det borde hinnas med imorgon.¨
/ K


Finaste Lillemannen som förhoppningsvis vinner lopp imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0