Långt dygn!

Det har varit ett väldigt långt dygn för min del. Igår 06.00 startade resan mot Malmö. Lite sömn på vägen ner innan det var dags att börja jobba, blir en del fix med 7 starthästar som alla ska värmas 2 gånger innan loppen.
Gick väl sådär för hästarna som var med ner, krävdes en Pebbly i lopp 10 för att fixa första finalplatsen. Grym tjej det där, blev 2a och fick spår 10 i finalen. Nu laddar vi om!
Bussen rulla in på Lökene 06.45 imorse. Hade sovit halvbra i bussen påväg hem.
Pappa fick köra hem mig. Duscha, äta och sova 2 timmar innan det var dags att åka till skolan. 50 minuter där som handlade om det viktiga projektsrbetet som ska göras i 3an.
Stan med Emma sen. Hittade två par jeans på H&M, 600 kronor. Billigt & bra!
Åkte bort till M & L sen. Blev bara lite snabbt fixat där idag, hade inte värre ork att lägga ner mig.
Lagade mat när jag kom hem sen. Nu är jag riktigt trött. Blir en till dusch innan sängen väntar.
Natti!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0