Ny bil..

Pappa kom hem nyss. Lycklig som ett litet barn på julafton. Orsak? Han hade hämtat nya bilen. Helnöjd när han fick visa alla "coola" finesser. T.ex. gick det att öppna bakluckan med nyckeldosan. Jag var lite sådär nöjd bara för vart ska alla mina saker få plats när vi åker och tävlar??
Pappa svarar att i den här bilen ska det inte vara några hästsaker. Säkert säger jag bara, redan på lördag kommer den vara fullproppad med äckliga hästsaker....
Nu åker jag ner till mina grabbar, båda ska bli motionskörda. Sen jobbar jag hela natten med alla glada barn ¨på lägret!
Ha en bra dag!
/ K

Kommentarer
Postat av: sandy

what, är golfen borta?? :O

2010-08-10 @ 15:17:52
Postat av: Kajsa svarar Sandy

Nej inte timo inte, men vi har en ny merca ;)

2010-08-11 @ 19:01:09
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0