Picknick & Minigolf

Borde natta kudden. Imorgon blir det tidig morgon, halv 6 ringer klockan. Ska ut till Lökene för att hjälpa Paula med hennes hästar :)
Tog en ridtur med Emma förut. Boysen fick lunka runt på ridstigen och sedan galoppera lite på skogen. Lyxträning är det som gäller nu när de var så duktiga i senaste starterna.
Hem & duscha innan jag åkte tillbaka till travbanan för att möta mina ledarkollegor. Minigolf & Picknick på Mariebergsskogen. Tror nästan jag vann minigolfen =) Eller inte kanske. Trevligt iaf. Har även fått jobbtider inför hösten. Jag kommer jobba lördagmorgon, med både stallet och lektion. Fint det efter en studentfest, jaja det ska jag nog lösa.
Nu väntar sängen.
Ha det bäst!
/ K


En gång i tiden var jag bra på minigolf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0