Rycktussar, Jägers och överskåp!

Början på slutet. Första skoldagen avklarad.
Kan sammanfattas med ny mentor, bra schema, långt till matsalen och överskåp.
Körde fort med ponnysarna efter mina 50 minuter i skolan.
Rycktussar på båda. Muzze svarade väl aningen bättre än Lilleman. Får fundera lite under veckan men med 180 meters tillägg kan det vara bra med lite extra växel!
Kl 06.00 rullar bussen mot Jägerso (Malmö). Pebbly och ett helt gäng hästar till startar i derbykval. Måste ses därför råkar jag sjukanmäla mig imorgon. Duktig elev som man är tar man med sig lite projektarbete, kanske inte lämnar väskan med det är tanken som räknas!
Dags att sova om jag ska komma upp, 04.45 ringer klockan.
Natti och håll tummarna för stjärnan!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0