Sommarlov 2010 - slut

Kvällen hos Rebecca igår med lugn. Vi tog lite tjejkväll istället. Jag var bara lite småtrött sådär och råkade somna i  en fåtölj runt 00.45. Perfekt med en liten powernap innan jag och Emma tog cyklarna hem.
Idag blev jag upphämtad vid 10.30. Åkte ut till Lökene för att jobba lite. Fixade alla Anna-Carins hästar utom Kurre. Galen elitloppsfinalist. Jag är inte direkt ledsen för att jag slapp.
Snälla & fina pållar hela högen, Tonus var väl det enda lilla undantaget. Frambenen var väl inte alltid där de skulle vid in / utsläpp i hagen. Ny favorit för dagen blev Chanel alias Psykbryt, goding det. Hemma iaf.
Imorgon börjar skolan igen. Sista året. Massa olika känslor inför detta kan jag lova. Kommer nog bli ett roligt år trots att man måste börja plugga lite igen.
Nu ska jag ta igen de senaste dagarnas förlorade sömntimmar. Skönt ska det bli!
/ K

  





























Slänger in en bild på Limen från Årjäng förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0