Sovmorgon

Har fått välbehövlig sovmorgon! Börjar skolan halv 5, känns lite halvknepigt sådär.
Mitt rum har fått en liten upplyftning också, nu ser man golvet och alla dammråttor är borta.

I lördags jobbade jag på Lillerudsdagarna. Tur att vi fick ha vår körning i ridhuset, kom världens ösregn i mellanåt.
Igår drog jag, pappa och min outstanding hästskötare Emma till Örebro på ponnytrav.
Där öste regnet också ner och efter Muzzes värming var jag genomblöt!
Lilleman hade inte sin bästa dag. Tjurade och blev aningen stressad när han inte fick springa själv därframme till en början. Blev ändå 6a på 2.27. Muzzes lopp var inte det mest optimala då han inte gillar tillägg och vi hade 180m fram till första hästen! Han sprang som en tok därbak och fick sista pengarna på 2.00,5. RRycktussarna gav just den extraväxel jag hade hoppats på!  Nu hade vi tänkt att vi ska vinna unionstravet på hemmaplan.
Snart ska jag fixa lite lunch och sedan åka ner och fixa lite i stallet, sen skola. Trav ikväll, ska hjälpa Paula med Sir Tilly som kvalar.
HA EN BRA DAG!
/ K


Formen håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0