Övernattning

Det kommer bli en tidig kväll. Känner det redan nu, är megatrött. Sov i travskolestugan inatt med alla lägerbarn. Blev inte alltför mycket sömn med tre personer på en 120 cm madrass. Vi hade det varmt och gött iaf.
Har jobbat hela dagen. Lite körning, lunch och teori med barnen.
Fixade mina hästar väldigt fort idag, de led nog inte.
Fick även besök av polisen under eftermiddagen. De sökte en lite förvirrad 40-årig kvinna som var försvunnen. Lovade att jag skulle ringa om det dök upp någon förvirrad tant, det gjorde det inte.
Mina fina vänner drog till Kos idag. Bara hoppas att de får en toppen vecka, lite avundsjuk är jag men jag har ändå fullt upp här hemma :)
Nu lite musik sen däckar jag!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0