Piff & Puff dag

Idag har jag vart med min goding Sandybell. Hon är rätt säker!
Vi tog lunch på stan innan vi åkte hem till mig och fixade med lite viktiga saker.
Tack för en trevlig dag ♥
Mamma och syster har vart och kollat på en till katt, jag vill inte ha en till. Vi kommer ju ha kattfarm här hemma då!
Åkte ner till hästarna en snabbis under kvällen. Fina lopp på lördag för dom. Hade kunnat vara mycket värre.
Funderar på en dusch nu. Jobbar imorgon från 16 och framåt. Övernattning med massa barn på läger.


PIFF & PUFF


Kommentarer
Postat av: sandy

du är rätt säker!

piff&puff <3

2010-08-10 @ 09:44:16
Postat av: Kajsa svarar Sandra

Inte utan dig Puff!

<3

2010-08-10 @ 11:17:33
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0