21 minus

21 minus i morse! Ärligt det är sjukt kallt. Trodde först inte på allt snack om att det skulle bli kallaste vintern ever, har ändrat mig nu om man säger så. Sånna här dagar är jag överlycklig att ha min biffjacka även om det gör mitt hår så elektriskt att det står åt alla håll.
Ett prov avklarat idag, hatar filo men älskar att det snart är slut/finito/over. Räcker med ett halvårs flumm för min del.
Följde med upp till syrrans nya lägenhet idag. Väldans fin, stora gåtan är hur hon ska fylla alla rum & skåp?
Känns bra att vara första katt/lägenhetsvakt iaf.
Gosade lite med pownisarna förut. Is i skägget är en vanlig syn när man tar in dom nuförtiden. Muzze har redan tröttnat på sin minihage, två dagar med blodiga ben är inte bra.
Har pluggat färdigt för idag och klockan är bara nio, förbättring från min sida!
Kort dag i skolan imorgon, såååååå skönt. Funderar på att ta ledigt på fredag, Lökene lockar lite mer än skolan.
Dusch & lite filmmys innan jag ska sova.
KRAM
/ K


Tomtedebut 2008. Slutade mindre bra.
Julmusik i öronen gör pluggandet så mycket lättare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0