Badluck

Vi hade otur IGEN i onsdags, fast tredje inner utan någon lucka. Andra gången i rad, hur surt är det på en skala?
Fanns självklart inte något vinterställ kvar i min storlek heller, ja det är lika bra att allt skiter sig på en gång.
Fick köpa ett nytt på hemmaplan igår istället, funkade nästan lika bra.
Limericks eventuella fodervärdar kommer och provkör/rider lite imorgon, kommer bli bra (intalar jag mig själv) Han är alldels för gooo och säker den killen.
Tog en liten tur med Johanna efter skolan, pigg kossamu idag. Bra för armmusklerna.

Sista provet för terminen är gjort & det känns underbart, att få högsta betyg gjorde ju inte saken sämre direkt.
Tre dagar kvar bara sen juuuuullov! Kanske kan de svarta ringarna under ögonen försvinna?
Skolkatalogen kom idag, jag bläddra lite. Inte lika kul det där längre.

Jobbar hela helgen igen. Travskolan imorgon, avslutning med mina barn. På söndag ska jag jobba åt Paula på Lökene, känner hästarna lite så det borde inte vara några större problem det där.
Ikväll tar vi det lugnt, plockar fram godispåsen och intar soffläge.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0