Bitchen is back!

Glädje här hemma då våran bitchkatt Selma har kommit hem igen! Hon har vart borta i 3 dagar, alldeles för länge. Nu är hon back och kommer inte släppas ut på flera veckor....
Fick lite besök i stallet förut, min älskade lilla skrutt kommer flytta i mellandagarna. Känns lite både och, vet att han kommer få det superbra men ändå! Tre år tillsammans känns.
Religionsläraren bytte provdag, jobbigt för jag hade redan kommit igång och pluggat. Filiosfiprov imorgon, börjar plugga snart har jag tänkt. Kör lite på rutin och hoppas att det duger. Har noll motivation & filo är inte mitt starkaste ämnde direkt.
Dusch nu, sen plugg, senare paradise.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0