Goopdag.

Vilken härlig dag! Blev hämtad av Paula runt halv 6. Vi har jobbat häcken av oss hela dagen. Fyra som skulle gå fort och en motion. Körde rundbana med Toolbox, rakbana med Najz och avslutade dagen med en ridtur på Bronx. Bra dag helt enkelt, alltid många skratt hos Stall Goop!
Just det får ju inte glömma min "egen" goding Johanna som väntade på mig på Färjestad. Fick bli en joggingtur i mörkret innan jag kunde fixa Muzzemannen.
Har nästan dött av svält här hemma också (kylskåpet har lås som mamma brukar säga) Nyss fick jag lite efterlängtad mat & ska snart sova, 5 timmars sömn i natt sätter sina spår.
Nyår imorgon, körtur & stallfix på förmiddagen, kvällen spenderas med goa tjejer, vi får se vad vi hittar på för bus. Ska villigt erkänna att jag är så otaggad man kan bli......
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0