Matförgiftning!

Överlevde helgen som bara bestod av jobb, men kul sådant!
Lördag - lektion med mina barn som blir duktigare och duktigare.
Söndag - lökene 8 snälla passhästar, bara en som skulle vara pajjas när han skulle få gå in från hagen. Ville visa vem som var störst, bäst och vackrast på hela gården.
Mutade Pebbly med lite morötter för att säkra topphumör på onsdag.
Körde hem från Kil, bara ett kärrringstopp! Det tar sig!!!
Körde även Lime en sväng, lite sämre kondis än för 2 månader sen men men vintern är lång!
Skulle äta med familjen på travresturangen igår. Pappa hade kvalificerat sig till någon final av något slag. Gick inge vidare där men jag vann frågesporten och fick en andel i rixhästen!
Maten får inte toppbetyg! Sitter här hemma med matförgiftning, blääääää vad jag tycker synd om mig själv i vissa lägen! Två små rån och mängder av äppeljuice är dagens föda hitills.
Hoppas på förbättring för imorgon SKA jag till Solvalla.
Har lite paradisemaraton här i sängen, borde plugga, städa kaninbur, städa rum, slå in julklappar och fota. Men inte när man är sjuk va?
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0