Pluggmotivation 0,0

JAG ORKAR INTE PLUGGA!
Kommer bara på mer, mer och viktigare saker att göra än att plugga mitt värsta ämne nämligen filosofi. Till exempel att kolla på klänning till nyår och annandagen. Viktiga saker, viktigare än filo iaf.
Halva skolveckan är gjord, ändå återstår ett prov och jag har redan gjort ett den här veckan. Ingen pluggmotivation överhuvudtaget. Kommer synas på resultaten = jag blir sur.

Dejt med Dileva på stan idag. Vi har aldrig tråkigt ihop iaf. 
Mat på vårt älskade Subway samt första julklappen inhandlad. Känns skönt för jag är egentligen en sån person som gillar att köpa tidigt. Första december är alltså sent.

Imorgon ska mitt risbo frissas till lite. Alldeles för länge sen nu, ett ytterligare tecken på att mitt liv är lite oplanerat just nu (kan även bero på att min frisör hhar vart mammaledig & alltid är fullbokad)
Jobbar resten av veckan, men det ska bara bli skönt faktiskt!
Nu försöker vi gå igenom filosofifrågorna och läsa igenom kapitelet, lyckas jag med det får jag se på paradise sen(måste börja med belöningssystem annars kommer jag väl aldrig igång med skiten)
/ K



Lite sugen på någon av de här klänningarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0