Tejpade fingrar

Sitter här i mitt nystädade rum med ihop tejpade fingrar.
Älskar när det är kliniskt och ordning. Måste börja ha lite mer ordning känner jag.
Tillbaka till fingrarna då. Jobbade i stallet förut, bytte lite hagar vid lunch. En av mina "favoriter" blir jätte rädd för Henrik & Qooper. Slutade med att jag stod kvar och vinkade efter henne. Fångade dock rymmarn fort och upptäcker när dramat är över att mitt finger inte riktigt mår riktigt lika bra längre.
Lite snett och svullet upptill, har börjat ta en lite blåaktig ton också. Fint de!
Gör inte lika ont om man tejpar ihop det med fingret bredvid.
Till på köpet är det fuck-you fingret på högerhanden!
Känns ju inte som det kommer gå bra att skriva de närmsta dagarna, mycket bra när jag har  prov & 2 inlämningar nästa vecka!

Världens sötaste Muzze fick gå ut idag. Glädjen i hans ögon var obeskrivlig när han insåg att han faktiskt skulle få vara ute mer än 5 min. Brorsan gick utanför lillhagen & vaktade. Goa dom där två. Bråkar jämt inne men blir det lite förändring är det rätt gött att ha brorsan nära.
Imorgon ska jag på stan med syster, julkul ska inhandlas!
Nu tar jag kvällen som värsta pensionären.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0