ALLT FÖR MIN SYSTER.

Såg världens sorligaste film förut - Allt för min syster. Grinade sönder!
Se den!
Å när jag ser sånna där filmer och gråter då kommer jag och tänka på allt annat sorligt här i livet, så då fick jag gråta lite till.
Har jobbat hela,hela,hela dagen. 8-16 nonstop, inte ens lunch han jag med.
Ronja & Lisa var nere hos Limerick förut, provred/körde och lillaprinsen sköter sig perfekt.
Själv körde både Rasmus & Johanna. Blev ännu mer övertygad om hur mycket jag hatar Rasmus, stackars barn som har köpt grisen. Jag är nog den sista som skulle fälla en tår om han blev korv.
Övningskörde länge förut, övning ger färdighet och det går riktigt bra nu faktiskt. Idag startade vi uppförsbacke, svåra grejer det där.
Imorgon jobbar jag åt Paula på Lökene, motivationen är inte på topp men efter lite sömn borde det bli bättre :)
Tar snart kvällen, de där svarta ringarna runt ögonen finns fortfarande kvar....
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0