Dan före dan.....

Klockan ringde 04.45 imorse, då hade jag vaknat en gång runt 4 i panik för jag trodde jag hade försovit mig. Upphämtning av Lunde & Eva-Lena 05.15.
Första dagen på lovet och jag kommer somna rätt gött ikväll.
Körde rundbana med Carmen (som startar v75 på söndag). Efter tre heat var det rejält kallt om man säger så.
Körde även en sväng med Limerick på eftermiddagen, pigg liten kille som låg slickad i rygg på dom stora pållarna.
Har fått massa fina julklappar av mina goa vänner idag! Känner att jag blir som ett barn så for jag får syn på en det står mitt namn på, inte helt normalt kanske.
Alla mina julklappar är fixade så nu ska jag snart ta kvällen. Risken att somna i soffan är enormt stor.
/ K

Jul 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0