Julklappar åt mig!

Skulle köpa julklappar på stan idag, blev mest julklappar till mig själv.
Bh & trosor, en skjorta och ett rosa spets linne till prydz på annandagen. Ute i god tid, alltid!
EN ynka julklapp lyckades jag fixa ihop, lite dåligt kan jag själv tycka.
Har pluggat lite också, känner mig jäkligt duktig och har lyckats komma ikapp min stränga pluggplanering för veckan. Inte dåligt det.
Va nere hos hästarna en sväng. Hittade killarna längst ner i hörnet vid Muzzes lillhage. Limen är nog sötaste lillebrorsan som håller storebror sällskap i vått och torrt.
Mer plugg, lite mat och film så ser kvällen ut för min del.
Sen skoldag imorgon, tror jag tar ytterligare en lånng sovmorgon.
Puss
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0