Blod!

Jag känner mig väldigt nöjd med valet att avstå skolan idag, enligt en liten fågel som smsa till mig hade det inte gjort något nödvändigt alls....
Veterinären förut blev en blodig historia, då två av Limericks mjölkframtänder var tvunga att dras ut. Det såg ut att göra jävligt ont och han hade blod i hela munnen min lilla skrutteplutt!
Muzze hade några vassa tänder som var tvunga att raspas ner lite. Hans andra lilla problem får inte riktigt ett svar, kan vara en spark eller så kan faktiskt även hästar få cancer. Usch den tanken är inte rolig men det var väldigt liten risk att det var det. Växer knölen han har fått måste vi tillbaka för en ny kontroll..
Har köpt världens största godispåse för att ladda inför morgondagens prövningar, lektion 9-11 är ingen lek trots att det är barn man har att göra med!
Funderar på att dra på en bra movie, tips?
/ - Kajsa


Aningen sleten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0