En heldag i stallet.

Det som inte dödar, det härdar. Just nu känns det så. Ingen direkt sovmorgon imorse heller, då jag skulle på kurs klockan 10. Pappa och jag valde att gå upp med hästarna till skogen idag igen, ett val jag inte ångrar direkt. Det blev väldigt fint väder under de dagen så de stortrivdes däruppe, bara de två mina små grisar.
Kursen som höll på i fyra! timmar, var intressant men rätt dryg faktiskt. Visst jättebra saker att kunna men inte att det förstör hela söndagen.
 Skulle ju köra båda mina hästar också, deras träning har vart lite dålig den här veckan i och med massage och tandläkaren. Kan ju vara bra för dom att få lite ledigt. Dock kommer nog nästa vecka bli likadan eftersom rallyskiten kommer och förstör allt! M stod på gången helt utan problem idag, känns bra. Stor skillnad på hästen, mycket mer lugn och avslappnad. Jag tror det kan bero på skogshagen faktiskt!
De båda var lite lata idag, kanske har pulsat för mycket snö i "deras" nya hage.
Just det, igår satt jag och kollade gamla bilder på Muzze och mig. Då kom världens gråtattack! Jag skojar inte det fullkomligt bara rann ner. Lite sorlig musik gjorde även sitt. Men fem oförglömliga år med Muzze sätter sina spår♥

Var inte hemma förens efter sex, pappa räknade ut att jag tillbringat mer än  10 timmar i stallet idag. Japp det känns i kroppen! Nu tänkte jag gå och lägga mig, badhuset imorgon på idrotten. Åh vad jag längtar (ironisk)
Natti!
/ - Kajsa


Bjuder på lite fina vinterbilder på mina bästa vänner i hela världen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0