Estoy estudiando matematica!

Jag pluggar matte, eller rättare sagt gjorde. Jag har gett upp helt enkelt. Det är sjukt svårt med alla andragradsekvationer och allt vad det nu heter. Prov på fredag, det kommer gå sååååå bra!
Har kört båda ponnysarna idag, intervaller för båda. M gick bra, kändes både pigg och fin. Vi gasade ifrån Rain lite sista intervallen, var ju tvungen att se lite hur fort han kunde springa med sin superbalans, barfota utan helstängt. L var bättre än sist, men inte bra. Dubbla boots bak, funkande som sagt lite bättre men långt ifrån 100%. Höjde käken sista intervallen, tio sekunder fortare gick det då..... Måste få ordning på lilleman den här säsongen!

Har sjukt mkt plugg känns det som, och mer kommer det bli. Alla lärare har vart snälla och lagt proven efter sportlovet. Veckorna mellan det lovet och påsklovet kommer vara hemska.
Just det massor av planer inför sportlovet; jobba lite, träna ponny + Wille, vara med Martina på Lökene, träffa Helena och Göteborg på kurs med Louise. Jag kommer att ha fullt upp, lovely.
Är grymt sugen på att shoppa också, det var ju typ en vecka sen jag köpte nåt nytt, haha. Kanske ska be pappa lite snällt att han ska fixa hästarna imorgon. Måste ju faktiskt plugga också!
Nej back to work (tror jag kommer somna med huvudet i matteboken eller eventuellt Huckleberry Finn som nu är lånad på svenska istället hihi busigt av mig)
PUSS!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0