Full fart!

Vilken dag! Full fart från det jag gick upp i gryningen tills nu typ. Somnade i soffan vid fem förut, en liten powernap sådär är aldrig fel.
Innan lektionen imorse gick jag och pappa iväg till skogshagarna med M&L. Där stortrivdes de verkligen. Dock var det inte riktigt alla som var lika nöjda över vårt hagval. "Jävla ponnyjävlar" lät det, japp och han ska kalla sig proffstränare.....(det är därför v75 segrarna rullar in varje år..NOT!)
Lektionen var en prövning av tålamodet kan man säga. Alla är inte lika villiga att lära sig och då är ska jag lova er att det inte är lätt att vara fröken.
Åkte till Bergvik med syrran efter en snabb dusch och uppfräschning. Köpte ett par nya tights med knappar ner till och en lite längre grå tröja att ha till, från MQ bägge delarna.
Imorgon ska jag på kurs, det kan bli kul, det kan bli drygt. Framtiden får avvisa. Helst av allt skulle jag vilja ligga kvar i sängen men men sova får man göra en annan dag. Kan ju alltid ta ledigt en dag till :D
Just det Melodifestivalen hade ju premiär förut, Ola och Salem Al-Fakir var bäst. De flesta andra var pinsamt dåliga. Men det är tradition att se så jag kände mig tvungen att titta!
Puss & Natti!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0