HELG!

Fredagsmys! Härligt med helg även om den (som alla andra helger) kommer vara fullspäckad med häst, men det är kul.
Friluftsdagen gick ganska smärtfritt ändå måste jag säga, efter två timmar i snöstormen lät praktikanten oss åka därifrån. Innan dess hade jag och Helena lyckats gå vilse i skåre, pga. dålig karta till tipspromenaden!
Hem och skottade undan all snö, den fina snövallen som plogen hade skapat var inte att leka med kan jag lova! Min kropp är helt slut nu, men bra träning där. Körde Muzze sen, tillsammans med Emma & Rain. Kändes pigg och fin, tror han blev lite peppad av den lilla intervallen vi körde i onsdags, det gick undan trots barfotabalans utan käk.
Blir lungt ikväll, ladda inför lektion och Toves 20årsfest imorgon. Måste ju hejja på Sverige i OS också, risken att jag somnar i soffan är stooooooor!
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0