Ind. val!

Jag är som vanligt ute i god tid, sitter med individuella valet till trean som ska vara inskickat senast imorgon klockan 12. Inte lätt att välja heller, jag vet att jag ska ha matte C men sen är det 100 poäng till också, baaaajs på det är min spontana känsla!

Sverige behöver inte skämmas i OS längre, två guld och nu ett brons. Kul att vi kan få vara bra i sport för en gångs skull.
Skulle testa Limerick på rakbanan förut. Det gick sådär. Springer väldigt fort de första 150 metrarna men sen bara skiter han i det. Två intervaller var jag helt nöjd iaf. Med sällskap kanske det går bättre (förhoppningsvis)
Just det, en liten olycka inträffade vid min ankomst till stallet. I-phone skärmen är nu helt sprucken och kan inte användas. Bra jobbat Kajsa! Så under kvällen har jag underhållt mig med att skriva över kontakter till min lånemobil, som har väldigt roliga spel.
Nej nu måste jag fortsätta med mina val, som kommer bli asdåliga eftersom jag bara kommer skita i det.
Ha det bra!
/ - Kajsa


ps. imorgon är det "friluftsdag" i skidbacken. Jippie, finns det ambulans på plats?
Bloggar jag inte på ett par dagar är risken stor att jag frusit vid grillplatsen, där jag och mina mates kommer hänga hela dagen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0