Misstänkt spysjuka....

Sjuk, misstänkt magsjuka igår. Men mamma kunde under dagen konstatera att så illa var det inte. Känner att det börjar bli lite svårt att vara hemma nu, jag som är van att flänga runt överallt.
Somnade om fem timmar igår efter lite toabesök, så tolv vaknade igen! Har mest vart sängläge dessa två dagar, och det börjar kännas i rygg/nacke. Kände mig redan mycekt bättre imorse, så imorgon blir det skola igen.

Tävlingspropparna för april har kommit. Det finns två bra för M och iaf ett för L. Sen måste ju hästarna vara i ågorlunda form men det är väl ett mindre problem? Gaaaah vad jag längtar nu. Får nog ta och testa dom lite nu under veckan för att se vart de ligger i träningen!
Nej nu ska jag upp och röra lite på mig innan jag dör av smärta i ryggen.
Puss på er!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0