Problems with the eye!

Jag håller på att bli blind tror jag. Fick något i ögat förut i stallet och nu skaver det som fasen. Tror inte det finns någon skit var direkt men jag har pillat/kilat hysteriskt i typ 2 timmar och det har satt sina spår. Ajaj på det.
Sitter och filar på min mottivering till ungdomsstipendiet på färjestad, 2000 kr det vill man ju ha? Dock ska man skriva vad pengarna ska användas till kanske inte låter så bra att dra till med; Jag ska köpa nya kläder för pengarna :D Nejdå om jag vinner ska pengarna användas till något vettigt!

Hade svinjobbig idrottslektion, inte tack vare trion som höll i lektionen utan vikarien (den snygga) hade mördande magträning i 15 min, finns risk att jag inte kommer upp ur sängen imorgon.
Fixade stallet i slowmotion fart tills pappa kom och skyndade på mig. Stannade kvar på travet en stund, men det var för kallt så vi åkte hem istället.
Har gjort lite läxor och kryper snart ner i sängen och drömmer mardrömmar om min Muzzetuss som är lite svullen i sina käraste ägodelar.... Han kommer nog inte dö för han kunde kissa och hade inte ont men ändå något är fel men vi avvaktar tills imorgon. Väldigt mysig info kände jag lite spontant sådär.
Love ♥
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0