REBECCA 18 ÅR♥

När ska det sluta snöa? Usch nu får det fan räcka. Det kan ligga kvar ett tag till, för det är så bra att träna hästarna i djupsnön men sen kan skiten försvinna fort som bara den!
Idag fyller bästa Rebecca 18 år. Grattis för tredje gången ♥ :D

Har vart en lång dag, tidig och lång skoldag. Sen vare stallet som skulle fixas innan massören kom och klämde lite på båda två. Hade tajmat massagen perfekt för Muzzes del, lite låsningar men inget som hade börjat göra ont än. För Limens del var det första gången ever, han tyckte det var ganska läskigt när tanten tryckte så på honom men han gillade det lite iaf.
Kom inte hem förens runt halv nio, då var det bara att hoppa i duschen och käka middag. Nu ska jag sova, tungt på morgonen innan helgen börjar.
Haha just det min mentor tyckte jag hade alldeles för bra närvaro, 100% den här terminen. Så det var helt okej om jag "glömde" någon lektion ibland.... Kanske skulle ta lite extra sovmorgon kanske?
Imorgon är det skola & tandläkaren med hästarna som står på schemat. Kanske skulle passa på att ge mig själv en ledig eftermiddag också, för en gångs skull?
Nej nu somnar jag snart sittande, ha det bäst!
/ - Kajsa


Hittade en väldigt snygg bild på mig & Becca!

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack så mycket hjärtat! <333

2010-02-05 @ 13:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0