Ryggskott?

Är fit for fight igen efter två dagars sängläge. Min rygg har inte vart att leka med i två dagar nu. Började i fredags på svenskan, fortsatte på matteprovet. Hade tänkt seriöst gå därifrån för det gjorde så sjukt ont! Pallrade mig ändå iväg till stallet stönig som jag därr, men där tog det stopp. Klarade inte ens av att byta om så syrran fick köra och hämta mig i ilfart. Sen blev det mest sängen resten av fredagen och lördagen. Kunde varken jobba eller gå till Nathalie på 18-års fest :( Bläää på det. Mamma misstänkte att det var fel på njurarna ett tag där....
Idag var det mkt bättre redan imorse och efter lite morgonstreching var jag som en ny människa(haha lite att ta i kanske)
Åkte till stallet med syster och klarade av att fixa det mesta. Vi körde även varsinn häst, syrran fick känna på en pigg Limerick, ja iallafall var han det två varv sen blev han lite trötter.
Ska ta reda på min masstvätt av stallkläder innan jag ska läsa lite i min "engelska" bok.
SPORTLOV hela veckan och det ska bli UNDERBART!
Pussar
/-Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0