Snooozeknappen är min bästa vän!

Nu har det blivit sådär sent igen, som jag även idag lovade mig själv att det inte skulle bli. Inte bra det här, måste bli en förbättring snarast. Funkar inte att snooza 20 min varje morgon för att sedan få lägga världens spurt för att hinna till bussen (fast jag har ju faktiskt inte missat än sålänge så jag kanske kan hålla på ett tag till)
Har pluggat spanska nu under kvällen så nu kan jag 26 av 40 glosor, får ta resten imorgon. Skrev även ihop min stipendeansökan, inte skickad än eller jo bara till min expert som ska kolla lite först hade jag tänkt....
Fixade stallet förut, tisdagar är inte min dag säger jag bara. Hästarna fick promenad i en halvtimme eftersom det var fullt i stallet och omöjligt att komma in, de ville inte vara ute själva i snöstormen efter halv sex. Muzze har fortfarande lite problems men vi ska till doktorn på fredag och de sa i telefonen att det inte var någon fara, så det litar vi på.
Imorgon är det klippning som gäller, snagga eller spara? Det är frågan det....
Nu ska jag sova. Tjoflöjt!
/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: emms

Sv: Haha tack tack, men lite gammal nu! Ohyes, jag ska allt kika på din ansökan, klart att Kajsa ska ha dom! :D (Och vadå, klart du kan köpa kläder för dom i så fall, det behöver ju inte dom veta) haha<3

2010-02-03 @ 12:35:17
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: emms

Sv: Haha tack tack, men lite gammal nu! Ohyes, jag ska allt kika på din ansökan, klart att Kajsa ska ha dom! :D (Och vadå, klart du kan köpa kläder för dom i så fall, det behöver ju inte dom veta) haha<3

2010-02-03 @ 12:35:24
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0