Snöstorm!

Vilken härlig morgon. Sovmorgon, ändå väcks jag av mamma halv åtta. Dock var jag så död att jag bara mumlade när jag skulle upp och sedan somnade om. Tror inte jag skulle överleva skolveckan utan denna underbara onsdag :D
Hade bara en lektion då svenskaläraren hade ställt in. Värt säger jag bara! Åkte hem och pluggade i två timmar innan jag tog bussen tillbaka till stan för att klippa mig.
Klippning blev bra, behöll längden men klippte raklugg istället eller hästlugg som Petter väljer att kalla det.
Åkte till hästarna sen, ut i snöstormen för att köra båda två. Muzze lyckades knäcka ytterligare en kätting innan vi kom ut, jag blir galen! Vet inte riktigt vad jag ska göra..... Blev inte så långa turer, men det var mycket snö som de fick pulsa i så de blev trötta ändå!
Just det hann in på inter sport innan klippningen och köpte ett pannband, så nu kommer jag bli lika cool som lill- Emma och Maria :D
Nej nu blir det andra avenyn framför datorn i sängen, sen ska jag sova min skönhetssömn!
Puss & Godnatt.
/ -Kajsa



(hade tänkt bjuda er på en bild men osminkad och i pyamas är ingen dunderhit kände jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0