Tog en ledig dag!

Blev inte bara en ledig eftermiddagm, nej då jag tog ledigt hela dagen istället. Det var välbehövligt kan jag lova. Snoozade alldeles för länge imorse, funderade på om det var värt att gå till skolan. Gick upp och sa tilll mamma att jag inte hade lust, hon bara nej skit i det då. Gick och la mig igen och somnade om i tre timmar. HÄRLIGT var ordet!
Nu ska jag åka ner till hästarna för att ta dom till doktorn och sen ta en promenad ner till wallinders, för det är där det godaste godiset finns :D Sen bör jag väl ta igen den missade engelskan men det får vi se vad jag känner för när jag kommer hem igen, jag är ju trots allt LEDIG!
Ha en bra fredag!
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0