24/1-10

Ännu en helg som gått i rasande fart. Har hunnit med väldigt mycket måste jag säga.
Min lektion i lördags gick bra, snälla och okomplicerade barn. Ja de flesta av dem iallafall.....
Städade även mitt rum och gjorde alla veckans läxor i lördags, gött att slippa den vanliga söndagsångesten då vanligtvis alla läxor väntar. Blev en spontan ommöblering av rummet också, blev bättre än innan.
 Idag har jag vart hos hästarna nästan hela dagen. Tog den vanliga söndags ridturen med Muzzemannen och körde sedan Limerick. M blev lite väl trött och skulle nog må bra om pälsen rök den här veckan. L sprang på rätt så bra, fick lite mer fart när Marie kom förbi med sitt varmblod.
Funderar på om det är dags för lite massage för dem båda, får ringa Sara någon dag.
Tänker ta en tidig kväll, känner mig väldigt trött nu. Tagga till för en ny vecka, jaja bara tisdagen är avklarad börjar nedräkningen inför helgen igen!
Puss!
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0