Femkilometer är döden!

Dåligt bloggande ett tag igen, har varken tid eller ork. Vissa dagar har jag faktiskt inte ens haft datorn på, vilket jag ser som något positivt att klara sig utan den ett par dagar är inga fel.
I skolan är det nu alldeles för mycket småsaker som ändå tar tid att lära sig, det suger för att just nu skulle jag egentligen behöva läsa både spanska, geografi och samhällskunskap. Som ni märker går det inget vidare eftersom jag sitter här.
Hästeriet går riktigt bra för tillfället, pigga och glada hästar. Träning denna vecka kommer bli väldigt begränsad då jag slutar sent typ varje dag pga. det nya underbara vårschemat, ja sommarlovet ska komma som en befrielse som Peter Lind sa. Va kvar på travet en stund förut, jag & Emma roade oss med att mobba alla "snygga" kuskar vid staketet. Underhållande sådär på en måndagskväll.
Just det sprang 5 km på löpband förut, min kropp är dödens och risken att jag inte kommer upp imorgon är väldigt väldigt stor.

Nu ska jag läsa igenom samhällen och be till Gud att Kerstin inte ger oss ett läxförhör imorgon, kanske kan be om att engelskaförhöret är enkelt också när jag ändå är igång menar jag!
Ha det bra tills jag uppdaterar igen.
PUSS!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0