Gott Nytt ÅR

2010 är det som gäller!
Är dödstrött och somnar snart här i sängen. Blev inte så mycket sömn inatt så det känns som det vore en bra idé att släcka lampan nu!
Kvällen/natten igår blev lyckad måste jag säga. Började med middag hos Sandra & Ida, seen fortsatte kvällen. Blev nog lite för mycket för vissa (nämner inga namn) De mådde inte lika bra imorse vill jag lova.
Tack flickor för igår ♥

Idag har det vart lungt, som för alla andra också antar jag. Hade kvällsfodringen i stallet förut, fixade även mina hästar och fick gå en sväng med lilla Pompe som har fått kolik, inte en bra början på 2010 där inte.
Nej nu somnar jag, kanske återkommer med bilder om några dagar, om de kan visas alltså!
Puss & Gott nytt år!
/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: sandra!!

tack själv bästa kajsa :)<3

2010-01-04 @ 15:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0