Inventering av miljarder hockeysaker

Usch börjar känna av lite ångest för att skolan börjar om typ fyra dagar, VILLINNTEVILLINTEVILLINTE! Vart tog lovet vägen egentligen? Men jag borde vara glad över att jag faktiskt har skolan, annars hade jag väl blivit som systeryster och det vill jag verklisch inte.
Har jobbat idag, bra för mig eftersom jag är helpank (har jag tur har jag fått studiebidraget) Tråkig inventering nere i affären, jag kommer drömma om klubbor och skridskor inatt.
Fixade stallet lite fort idag bara, kommer bli en heldag imorgon istället. Då kommer även Helena ner till banan, två veckor är det sen vi sågs sist, när hände det senast liksom? Måste vart 2007 eller nåt sånt?
Har lite funderingar på att rida Muzze och kanske även slänga mig upp på Limerick (eventuellt skicka upp någon annan är också ett alternativ) Vi får se hur det blir med det.
Nu ska jag läsa lite i min julklappsbok innan jag somnar.
Ha det bra!
/- Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0