Läckage?

Mitt nyttiga liv höll nästan två dagar iallfall! Topp verkligen. Käkade pizza till middag, MEN det borde inte räknas då det inte gick att laga mat här hemma pga. no water. Någon läcka på kvarteret och karlstad är lite sega på att laga skiten. Fick tillbaka vattnet en stund förut, sprang in och duscha en snabbis, eller ja det kom ju knappt något vatten så det tog lite tid att få ur allt schampo. Sen är golvärmen i vardagsrummet och mammas/pappas sovrum trasigt. Härligt kallt är det, så nu har vi fixat värmefläktar som surrar på. Inte vår dag idag kanske.

Ohärligt lång dag i skolan. Ett positivt besked från Bengan på geografin, MVG på senaste provet (som jag trodde skulle bli max vg-) Emma slog ju mig dock med ett poäng igen, men så är hon ju ett geografiskt geni också :D
Sen är det inte så svårt att vara smart i vår klass om man säger så. STT ( skolans tragiska trio) planerade sommarskolan på textkommunikationen. "Vi får ju iallafall IG i matte" Börja plugga istället idioter!!!!!!!!

Stallet efter skolan, haha jag skrattar bara jag tänker på när de försöker få upp ena dörren som frusit fast. Det såg ju bara så kul ut...... Imorgon ska jag ut och köra båda killarna, får se om det är fart på dom eftersom de har vilat två dagar i rad nu.
Nu ska jag se, Jag ska bli stjärna innan det är dags att sova!
Sweet kisses in the moonlight
/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA nya smeknamnet på de tre fula vännerna!!

2010-01-13 @ 09:34:52
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0