Lilllördag!

Mitt långa fina inlägg som jag suttit med ett tag försvann, jippie. Får bli ett kort istället!
Värdelös dag i skolan.
Jag är fortfarande stolt över min prins, ni kommer för höra det ett tag framöver kan jag lova!
Gjorde ett halvsvårt spanskaprov förut, några gissningar men ingen katastrof.
Jag fyndade på monki, två tröjor och ett diadem, 82.50 gick kalaset på. Här snackar vi budgetshopping!
Pappa hjälpte mig med hästarna förut, så det gick i raketfart idag.
Har fixat alla veckans läxor och det känns "jämt göööör bra"
Har haft låååååång sovmorgon så nu kan jag inte sova!
Men jag tänker give it a try, kanske blir lite läsning i min bra bok, alltså inte huckelbery finn på engelska!
Take care!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0