Limerick ♥

JAG ÄGER VÄRLDENS SNÄLLASTE (nästan iaf) PONNY ♥
Min goding Limerick skulle testa att ha sadel på sig för första gången idag. Longerade lite i paddocken och det gick väldigt fint, då ringde jag min supervän Rebecca. Hon kommer ner och hjälper oss lite. Vi hängde lite samtidigt som vi gick. Sen vare bara att slänga upp R på ryggen, ponnyn går som han aldrig gjort något annat i hela sitt liv. MIN SKRUTTEPLUTT. Tänk det är jag som har lärt upp honom så han blivit snäll :D
Han gjorde min dag om man säger så!

Har haft en grymt jobbig skoldag med hundratals (läs 5) plugglektioner. Det var inte kul. Belöning blir att börja 12 och sluta 13.10 imorgon. Ska ju dock göra spanskaprov 15.30 och det känns rätt ovärt men bäst att få det gjort nu när jag har pluggat så mkt.
Nu blir det sängen och drömma lite sweet dreams!
/ - Kajsa


Duktig kille!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

såå himla grym ponnni du har alltså! hur coollugn som hellst! <33333

2010-01-20 @ 08:34:47
Postat av: Kajsa svarar Rebecca

JA det trodde jag faktiskt inte han skulle va ;) Tack så sjukt mkt för hjälpen! <3

2010-01-20 @ 21:46:59
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0