Lördag.

Jag hade som vanligt lovat att sova tidigt ikväll, ni tror det funka elr? Nej som vanligt alltså.
Har haft en rätt lång dag om man säger så. Travskolan och lektion 9 imorse. -20 grader ingen bra idé att ta med 5 barn ut och köra i så de fick hålla sig till stallet idag, ja de var lite lagom besvikna.
Fixade åt mina hästar innan pappa kom och hämtade oss. Vi åkte och hälsade på farmor på sjukhuset, usch inge vidare. Jag gillar inte sjukhus och särskilt inte avdelningar med massa olika rum, där folk tillråga på allt har dörren öppen så man bara måste kika in lite diskret.
Nu under kvällen var jag ju bara tvungen att se finalen av robinson, som inte var speciellt bra men är man nörd så är man. Har inte haft någon större lust att hitta på något, dels för att jag är supermegatrött och för att jag är osocial.
Just det hoppade upp på Limerick förut, ryggen hade faktiskt samma form som innan, det var positivt. Imorgon blir det tidigt igen, ska rida och köra innan tv:n måste på 15.30, prix d`amerique missar jag inte!
Nu somnar jag snart sittande framför datorn, måste bara berätta att häromdan somande jag innan jag hade släckt en lampa i mitt rum, då snackar vi trötthet eftersom det är omöjligt att sova om det inte är mörkt.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0