New life.

Mitt nya nyttiga liv som påbörjades igår är krävande. Inget godis på vardagarna och nej jag har inte ätit godis men känner att jag är extremt sugen, funderar på att borsta tänder så kan jag inte äta något. Tidig morgon krävde snooze i en kvart för att komma upp, ojoj vad det är tungt på morgonen. Fick iallfall skjuts till skolan för att kunna hämta de glömda böckerna.
Dagens roligaste: Emma sprutar ner tre okända tjejer i omklädningsrummet på idrotten med duschen, dock inte med flit men det var det roligaste jag har sett på länge. Höll seriöst på att dö därinne i duschen. De blev lite blöta och det blev en flod av vatten på golvet + att gärningskvinnan själv blev rejält blöt i håret!

Efter skolan åkte jag till hästarna och fixade klart där. Var kvar på travet sen eftersom Piercing skulle starta. Gick sådär, sexa blev han. Virrhästen skötte sig bättre än sist iallfall.
Just det fick förfrågan om jag ville jobba på lördag, jag är i stort behov av pengar och det är ganska chili eftersom det kommer vara massa barn som gör jobbet åt mig, en sovmorgon försvinner men det är det kanske värt?
Nej nu ska jag borsta tänder och försöka sova....
/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA, vadå klumpigastesomfinnspådennajord? :D

2010-01-11 @ 23:26:39
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: sandra :D

haha, hade jag velat sett!!:D

2010-01-12 @ 16:33:51
Postat av: sandra :D

haha, hade jag velat sett!!:D

2010-01-12 @ 16:34:36
Postat av: Kajsa svarar Sandra & Emma

Till S: haha det va sjukt kul, ska jag lova. Vatten överallt på hela golvet och tre sura HP tjejer ;)

Till E: Lite klumpigt gjort, men jag som trodde jag var smart och skrek att du skulle vrida på den andra :D

2010-01-12 @ 22:39:24
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0