Showtime.

Helgen är över för denna vecka och nu väntar en hel lång skolvecka innan det är helg igen, lite jobbigt känns det. Ska göra spanskaprov den här veckan som jag valde att inte göra innan jul, mitt pucko. Hade vart fint att ha haft det klart nu!
Har mest vart i stallet idag, jag kommer ju upp så sent nuförtiden att det bara var att äta frukost och byta om till stallkläderna. Rebecca var med idag. Muzze hade lite show för oss på stallgången, resultatet blev två sönderslitna kättingar och en livrädd ponny. Sen tog vi en träningsrunda, Rebecca red på Muzze medan jag körde Limerick. Gick väldigt bra tills L skulle jaga ridhäst, svansres och konstiga läten kom från honom.
Just det pappa kör mig till skolan imorgon för att jag ska kunna hämta mina böcker utan att behöva åka en halvtimme tidigare, TACK!
Dagens bästa måste nästan vara att En annan del av Köping har börjat igen, där snackar vi underhållning på hög nivå :D
Nu är det bäst att sova så jag orkar upp imorgonbitti i grynigen, blääää.
Puss!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0